30 Ocak 2012 Pazartesi

Meljones geliyor dedik bayram havasi dedik, olmadi.

Karisi dogumdayken dokuz doguran adamlari anladim bugun. Net yani. Meljones hazretleri aylar aylar hatta seneler sonra bize gelecekti, is saatlerini tatillerini her bi bokunu buna gore ayarladi, benim islerimle cakisti derken olaylar olaylar sonucu tarih 30 ocak olarak netlesti. Sonra noldu? Kar yagdi. Hayvan gibi yagdi hem de. Ama pes etmedik. (cunku salagiz) daglar yollar engel olamaz askimiza dedik ve melcono sabah 9bucukta evden cikti. Ve an itibariyle de hala yolda! Evet saka gibi. Ama gercek. Sabahtan beri bi sinir bi stres bende ki sormayin yani. Bu kizanin bi de sarji da az. (kizan dedim trakyali oldugum acigini verdim sanmayin) ayyy! Saatlerdir otobuste oldugunu oturdugunu ve patladigini biliyorum ben burda oldum sıkıntıdan yani. Gelsin de soyle olsun diye adak adayacagim ama ne adagi adasam bilemedim ki.

Hiç yorum yok: