20 Şubat 2012 Pazartesi

ağla kalbim ağla lan.amck asdfg

Suan karsimda elindeki ise can hıras sarılmıs çite damardan bi parça açtım ahahaha gecenin bi yarısı agzına sıcmak ıcın asdfg. ama bellı olmaz bazen zort dıye duygusal moda gecer bazen de hıc sagı solu bellı olmaz domuz olur fılan...

Ayh sanırım bu sarkının etkısıyle ben aglıcam bu ne lan. ne acıklı bagrıo şırfıntı yaaa aglaaa kalbım AGLAAAAAAAA bogur gebermeyesıce!!!

Dugunune aylar kalan melcono ceyızın ç sını c sını duzmeyıp acaba dugunden çitle kaçsammı la? planları yapmakta. Hollandada evlenır bır tane lilyde bız buluruz ahahaha asfgh
ben cıddıyım olabılır! liliyy için bakınız modern famıly. Bak bunu da cıt ızlettı bana cok eylenıyorum. kopuş babuş.

Ben paslanmışım la. yazamıyorum. çıkmıyo gitmiyo. neyse yeter bu kadar.
hadi çav.

1 yorum:

FFatiHH dedi ki...

özlendin.