26 Ocak 2012 Perşembe

Yıllar sonra sahneye çıkan Astsolist gibiyim.

Ahahhahaha!
Beni özlediğinizi biliyorum, beni burada görünce atladıgınızı, tıklama rekorları kırdıgınızı da!
Kendimi öldürmüştüm ama yine kendimi de aynen ve zıvaynen dirilttim blog kardeşlerim! Neden??
Çünkülüm çok eylenceli zamanlar yaşıyorum, hayatımda aksiyon macera eksik deyil. Neden yazamıyorum lan bunları yani? Eski sorunlara da siktiratü resti çektim. Ama eski bloguma da hüzünlü bir vedadan sonra dönemedim, e naptık?

Çitoşumla negsel bir blog açtık, bunlar bizim kedilerimiz, nasıl sevimliler yeareppim! Ne kadaannn ideal ahahah (:

Ayh heycanlandım, koroda şarkısını unutan minik gibiyim...

Girizgah için kafi bir yazı bence, haydi öptüm.
çav bella bebekler!

6 yorum:

FFatiHH dedi ki...

ben evlendin sanıyordum. Üstelik sanıyorum ki yakında dayı oluyorum :)çit anlattı sonra. Ve daha bugün baktım eski bloga. Eskiden buralar çayır idi çimen idi dedim Içimden. Neyse hoşgeldin tekrar. Sen çitle kaç blog açtın biliyor musun? :)

Hazel dedi ki...

aynı durumu yaşadım ve kısa bir süre önce yeni bir blog açtım ! :(
eski bloguma geri dönemem bitirdim...
hepimize yepisyeni güzel bir blog hayatı o zamaan.
hoşgeldiiin çiçeğim :)

Tuğberk Özyazıcı dedi ki...

Neler oluyor Mel?? Epeydir sizi arıyorum, buraları koyverdiniz iyice. Özlettiniz!

Adsız dedi ki...

amanın da amanın hoşgeldiniz efem :D gözlerimiz yollarda kalmıştı ;)

Serapus dedi ki...

Hoşgeldiin. :) Ne iyi ettin. Çitçit'e de teşekkürler efendim. :)

Mel jones görünce atladım hemen tabi, yani öncesinde bir şaşırma evresi. Oh şükür.

Arrow Cave dedi ki...

Welcome the THY;D

reklamları geçtiğimize göre şimdi konuya geçebiliriz..

Neden mizah...;D